24. veljače 2013.

BS Player 2,50

Ukratko o BS Playeru 2,50

BS Player je uvijek imao određen broj poklonika, pogotovo zato što postoji kao free softver za koji se nudi update. Ja ga osobno koristim već godinama od XP-a do sada Seven-a i uvijek sam bio zadovoljan.

Međutim prije tjedan dana sam se ugodno iznenadio u BS Playeru 2,50. Uz to što je free, dakle ne trebam neki upitan crack, bs player sam traži titlove za video koji ste pokrenuli. S time da je dosta precizan i u 80% slučajeva ne morate sami tražiti negdje na netu. Razlika između prijašnjih verzija 2,0-2,49 je što nisu bile 100% kompatibilne sa sedmicom, dok nova 2,50 je. Izgled je jednostavan i može se lagano promjeniti jer ima gomila skinova za download na službenoj stranici http://www.bsplayer.org/ . Između mora formata koje pokreće navedimo najbitnije DivX, Xvid, avi, mpg, mpeg-1, mpeg-2, mpeg-4, 3ivx, YouTube streaming video, AVC HD (avchd player), QT QuickTime mov, RM Real media, OGM, Matroska , mkv, asf, wmv, DV, m1v, m2v, mp4, mpv, swf, vob and wav, mpa, mp1, mp2, mp3, Ogg, aac, DTS, Dolby Surround, Dolby digital DD 5.1 - AC3, aif, ram, wma, flv (Flash and YouTube Video) i još hrpu toga. Znači multimedijalni player koji otvara sve od DVD-a, DivX-a,mp3 i svega ostaloga najčešće korištenog. Kod instalacije sam prepoznaje koje kodeke za audio i video trenutno imate instaliranei nadograđuje ih. Kada izađe novija inačica sam će ponuditi upgrade.

ZANEMARITE OVO FREE VERZIJA, NA DOWNLOAD LINKU JE FULL SA KLJUČEM!!

BS Player 2,50

Nema komentara:

Objavi komentar